piątek, 18 stycznia 2013

PROLOG

Pewnego dnia, gdy słońce dopiero będzie wschodzić po długotrwałej ulewie, a na ulicach będzie tylko widać niektórych ludzi, którzy wracają z imprez, zniknę na pełną luzu wycieczkę, zupełnie zapominając o jutrze..
Zabiorę tylko najpotrzebniejsze rzeczy, dokładnie sprawdzę wszystkie moje oszczędności, zatankuje bak samochodu do pełna i ruszę świat, olewając każdą napotkaną mi rzecz po drodze. Dlaczego to robię? Moje życie jest monotonne, bez żadnych ciekawych doświadczeń i dlatego czas to zmienić. Jestem przygotowany na każdą niemiłą niespodziankę, a czasu spokojnie starczy mi na wszystkie moje zachcianki...



POSTACIE:




JUSTIN BIEBER (19 l.)

                                                    LILY (19 l.) - dziewczyna o nieznanym nazwisku



Witam serdecznie na blogu! ;)
Jestem Agata ( @biebsgangsta ) , niektórzy pewno kojarzą mnie z tego opowiadania: http://theeunforgivenn.blogspot.com/ lecz oznajmiam, że zamykam tamtego bloga.
Wiem, że głupio jest zaczynać nowe opowiadanie, skoro nie skończyło się jeszcze starego, ale nie mogłam się powstrzymać.
Historia na blogu jest zainspirowana tą piosenką/teledyskiem: http://www.youtube.com/watch?v=fAyM-btZvk0 i jestem w pełni gotowa opisać ją. Oczywiście, pozmieniam fakty. Mam nadzieję, że wzbudzę Wasze zainteresowanie;)
Jeżeli chcecie być informowani o rozdziałach, napiszcie w komentarzu swój nick z Twittera.
BLOG UWAŻAM ZA OTWARTY.



6 komentarzy:

  1. ksjdhskjdjskad nie mogę się doczekać! <3 /@rocmkafiaz

    OdpowiedzUsuń
  2. o niee... tylko nie uśmiercaj Lily i Justina na końcu tak jak w tym teledysku :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu chce już następny 1 rozdział!.<3


    @Michaelowax3

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie i nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)
    @justgivemelovee

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, z niecierpliwością czekam na 1 rozdział :)
    @marchelx3

    http://you-only-love-once.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń